fbpx

Povabilo k oddaji ponudb v okviru projekta Smart Factory HUB

 

 

 

 

POVABILO K ODDAJI PONUDB  ZA IZVEDBO AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA
»SMART FACTORY HUB« –
ORGANIZACIJA POSLOVNIH DOGODKOV V KONGRESNEM CENTRU HABAKUK
OD 27. DO 29. 5. 2019

 

  1. Naročnik povabila

 Pomurski tehnološki park d.o.o., Plese 9a, 9000 Murska Sobota, na osnovi spodaj opredeljenih pogojev vabi vse zainteresirane, da na priloženem obrazcu podajo ponudbo za izvedbo storitev in sicer:

 

  1. Predmet povabila

 Predmet povabila je ORGANIZACIJA POSLOVNIH DOGODKOV V OKVIRU PROJEKTA SMART FACTORY HUB V KONGRESNEM CENTRU HABAKUK OD 27. DO 29. 5. 2019, in sicer

SKLOP 1 – ORGANIZACIJA ZAKLJUČNE KONFERENCE dne 27. in 28. 5. 2019, ki obsega:

  • izdelavo koncepta zaključne konference
  • priprava vsebinskega programa dogodka in pomoč pri pridobivanju in koordinaciji govornikov
  • najem in priprava kongresnih dvoran in predprostorov v hotelu Habakuk z dostopom do interneta in vso pripadajočo tehnično opremo za 150 oseb
  • pogostitev na dogodku dne 27. 5. 2019 za največ 50 oseb (večerja za govornike in partnerje projekta)
  • pogostitev na dogodku dne 28. 5. 2019 za največ 150 oseb
  • tehnično podporo pri izvedbi dogodka:
    • slikanje in zajem video materialov
    • priprava in podpisovanje podpisnih list
    • priprava identifikacijskih kartic z imeni
  • Moderiranje konference

SKLOP 2 – ORGANIZACIJA SESTANKA PROJEKTNIH PARTNERJEV dne 29. 5. 2019, ki obsega:

  • pogostitev projektnih partnerjev na predvečer projektnega sestanka; dne 28. 5. 2019 za 30 oseb
  • najem in priprava kongresne dvorane v hotelu Habakuk z dostopom do interneta in vso pripadajočo tehnično opremo za 30 udeležencev
  • pogostitev na projektnem sestanku za 30 udeležencev
  • tehnično podporo pri izvedbi dogodka

SKLOP 3 – OBLIKOVANJE IN IZDELAVA PROMOCIJSKEGA GRADIVA ZA UDELEŽENCE KONFERENCE, ki obsega:

  • oblikovanje in tisk 150 kom poslovnih map DIN A4 v skladu s CGP projekta
  • oblikovanje in tisk 150 kom kemičnih svinčnikov v skladu s CGP projekta
  • oblikovanje in tisk 150 kom ovratnih trakov
  • izdelava 150 kom pokončnih dvojnih mehkih PVC ovitkov za ovratni trak
  • pripravo in tisk identifikacijskih kartic z imeni udeležencev
  • pripravo in tisk programa dogodka

Podrobnejša specifikacija aktivnosti in terminski plan se sproti dogovori z naročnikom. Izvajalec pri dokumentiranju upošteva CGP projekta, katero mu zagotovi naročnik.

 

  1. Izhodišča za pripravo ponudbe

 Iz ponudbe naj bodo razvidni naslednji podatki:

  • kontakti ponudnika
  • predmet ponudbe
  • vrednost del brez DDV
  • datum veljavnosti ponudbe

Vrednost ponudbe za izvedbo vseh aktivnosti iz druge točke ne sme presegati 18.500 EUR brez DDV.

  • SKLOP 1 – ORGANIZACIJA ZAKLJUČNE KONFERENCE: 13.000,00 EUR
  • SKLOP 2 – ORGANIZACIJA SESTANKA PROJEKTNIH PARTNERJEV: 3.500,00 EUR
  • SKLOP 3 – OBLIKOVANJE IN IZDELAVA PROMOCIJSKEGA GRADIVA ZA UDELEŽENCE KONFERENCE: 2.000,00 EUR

Vsi popusti in rabati morajo biti že vključeni v ponujeno ceno.

 

  1. Časovni in finančni okvir

 Izvajalec se obveže vse aktivnosti izvesti na dan dogodka oz. po dogovoru glede na potek aktivnosti.

Ponudba mora vključevati vse stroške povezane z izvedbo aktivnosti; stroške poti, ipd. Naročnik ne sme imeti z izvedbo aktivnosti nobenih dodatnih stroškov, če niso posebej dogovorjeni in naročeni.

 

  1. Plačilni pogoji

 Pogodba za izvedbo storitve se bo sklenila z najugodnejšim ponudnikom. Plačilo za opravljene storitve bo izvedeno na podlagi izstavljenega računa po vseh opravljenih aktivnostih in po izvedenih dogodkih.

 

  1. Merila za izbor

Izvajalec storitve bo izbran glede na najnižjo ponujeno ceno. Naročnik si pridržuje pravico, da na podlagi prejetih ponudb ne izbere nobenega izvajalca.

 

  1. Rok za predložitev in način predložitve ponudbe

Ponudbe na predpisanem (priloženem) obrazcu se predložijo v pisni obliki po pošti na naslov naročnika, osebno oziroma elektronsko (tomaz.laposa@p-tech.si) najkasneje do 28. 2. 2019 (datum prispetja ponudbe k naročniku). Kontaktna oseba za dodatne informacije: Tomaž Lapoša, tel. 02 530 82 20, tomaz.laposa@p-tech.si.

 

Obrazec – SFH Ponudba

SFH POVABILO k oddaji ponudb – 20. 2. 2019 – za prenos

 

Murska Sobota, 20. 2. 2019

 

Comments are closed.