Povabilo k oddaji ponudb v okviru projekta Smart Factory HUB
POVABILO K ODDAJI PONUDB ZA IZVEDBO AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA
»SMART FACTORY HUB« –
ORGANIZACIJA POSLOVNIH DOGODKOV V KONGRESNEM CENTRU HABAKUK
OD 27. DO 29. 5. 2019
- Naročnik povabila
Pomurski tehnološki park d.o.o., Plese 9a, 9000 Murska Sobota, na osnovi spodaj opredeljenih pogojev vabi vse zainteresirane, da na priloženem obrazcu podajo ponudbo za izvedbo storitev in sicer:
- Predmet povabila
Predmet povabila je ORGANIZACIJA POSLOVNIH DOGODKOV V OKVIRU PROJEKTA SMART FACTORY HUB V KONGRESNEM CENTRU HABAKUK OD 27. DO 29. 5. 2019, in sicer
SKLOP 1 – ORGANIZACIJA ZAKLJUČNE KONFERENCE dne 27. in 28. 5. 2019, ki obsega:
- izdelavo koncepta zaključne konference
- priprava vsebinskega programa dogodka in pomoč pri pridobivanju in koordinaciji govornikov
- najem in priprava kongresnih dvoran in predprostorov v hotelu Habakuk z dostopom do interneta in vso pripadajočo tehnično opremo za 150 oseb
- pogostitev na dogodku dne 27. 5. 2019 za največ 50 oseb (večerja za govornike in partnerje projekta)
- pogostitev na dogodku dne 28. 5. 2019 za največ 150 oseb
- tehnično podporo pri izvedbi dogodka:
- slikanje in zajem video materialov
- priprava in podpisovanje podpisnih list
- priprava identifikacijskih kartic z imeni
- Moderiranje konference
SKLOP 2 – ORGANIZACIJA SESTANKA PROJEKTNIH PARTNERJEV dne 29. 5. 2019, ki obsega:
- pogostitev projektnih partnerjev na predvečer projektnega sestanka; dne 28. 5. 2019 za 30 oseb
- najem in priprava kongresne dvorane v hotelu Habakuk z dostopom do interneta in vso pripadajočo tehnično opremo za 30 udeležencev
- pogostitev na projektnem sestanku za 30 udeležencev
- tehnično podporo pri izvedbi dogodka
SKLOP 3 – OBLIKOVANJE IN IZDELAVA PROMOCIJSKEGA GRADIVA ZA UDELEŽENCE KONFERENCE, ki obsega:
- oblikovanje in tisk 150 kom poslovnih map DIN A4 v skladu s CGP projekta
- oblikovanje in tisk 150 kom kemičnih svinčnikov v skladu s CGP projekta
- oblikovanje in tisk 150 kom ovratnih trakov
- izdelava 150 kom pokončnih dvojnih mehkih PVC ovitkov za ovratni trak
- pripravo in tisk identifikacijskih kartic z imeni udeležencev
- pripravo in tisk programa dogodka
Podrobnejša specifikacija aktivnosti in terminski plan se sproti dogovori z naročnikom. Izvajalec pri dokumentiranju upošteva CGP projekta, katero mu zagotovi naročnik.
- Izhodišča za pripravo ponudbe
Iz ponudbe naj bodo razvidni naslednji podatki:
- kontakti ponudnika
- predmet ponudbe
- vrednost del brez DDV
- datum veljavnosti ponudbe
Vrednost ponudbe za izvedbo vseh aktivnosti iz druge točke ne sme presegati 18.500 EUR brez DDV.
- SKLOP 1 – ORGANIZACIJA ZAKLJUČNE KONFERENCE: 13.000,00 EUR
- SKLOP 2 – ORGANIZACIJA SESTANKA PROJEKTNIH PARTNERJEV: 3.500,00 EUR
- SKLOP 3 – OBLIKOVANJE IN IZDELAVA PROMOCIJSKEGA GRADIVA ZA UDELEŽENCE KONFERENCE: 2.000,00 EUR
Vsi popusti in rabati morajo biti že vključeni v ponujeno ceno.
- Časovni in finančni okvir
Izvajalec se obveže vse aktivnosti izvesti na dan dogodka oz. po dogovoru glede na potek aktivnosti.
Ponudba mora vključevati vse stroške povezane z izvedbo aktivnosti; stroške poti, ipd. Naročnik ne sme imeti z izvedbo aktivnosti nobenih dodatnih stroškov, če niso posebej dogovorjeni in naročeni.
- Plačilni pogoji
Pogodba za izvedbo storitve se bo sklenila z najugodnejšim ponudnikom. Plačilo za opravljene storitve bo izvedeno na podlagi izstavljenega računa po vseh opravljenih aktivnostih in po izvedenih dogodkih.
- Merila za izbor
Izvajalec storitve bo izbran glede na najnižjo ponujeno ceno. Naročnik si pridržuje pravico, da na podlagi prejetih ponudb ne izbere nobenega izvajalca.
- Rok za predložitev in način predložitve ponudbe
Ponudbe na predpisanem (priloženem) obrazcu se predložijo v pisni obliki po pošti na naslov naročnika, osebno oziroma elektronsko (tomaz.laposa@p-tech.si) najkasneje do 28. 2. 2019 (datum prispetja ponudbe k naročniku). Kontaktna oseba za dodatne informacije: Tomaž Lapoša, tel. 02 530 82 20, tomaz.laposa@p-tech.si.
SFH POVABILO k oddaji ponudb – 20. 2. 2019 – za prenos
Murska Sobota, 20. 2. 2019
Comments are closed.