POVABILO K ODDAJI PONUDB ZA IZVEDBO AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA “DanubeChance2.0”
POVABILO K ODDAJI PONUDB ZA IZVEDBO AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA
»DanubeChance2.0 – Embracing failure to facilitate second-chance entrepreneurship in the Danube region« – IZVEDBA AKTIVNOSTI MAPIRANJA »SECOND CHANCE« PODJETNIŠKE PODPORE IN IZVEDBA TEMATSKIH DOGODKOV V OKVIRU PROJEKTA
- Naročnik povabila
Pomurski tehnološki park d.o.o., Plese 9a, 9000 Murska Sobota, na osnovi spodaj opredeljenih pogojev vabi vse zainteresirane, da na priloženem obrazcu podajo ponudbo za izvedbo storitev in sicer:
- Predmet povabila
Predmet povabila je:
- SKLOP 1 – ANALIZA: Mapiranje podjetniške podpore pri ponovnem zagonu podjetij oziroma podjetništva:
- Pregled politik na nivoju države
- Okvir prestrukturiranja, stečaja in plačilne politike
- Pravni okvir podjetniških politik
- Spodbudni ukrepi
- Reševalni ukrepi in možnosti revitalizacije
- Stigmatizacija poslovnega neuspeha in odnosa do neuspešnih podjetnikov
- Obstoječe mreže in sodelovanje
- Kvantitativni podatki na trgu ponovnega podjetništva
- SWOT analiza
- Identificirani primer dobre prakse
- SKLOP 2 – IZVEDBA DOGODKOV: izvedba tematskih dogodkov v okviru projekta
- 1 dnevna »Meet the survivors« B2B delavnica s primeri dobrih praks ponovnega podjetništva
- 1 dnevna »Pitching Repair« (trening) delavnica s tematiko dviga kompetenc podjetnikom, ki ponovno vstopajo v podjetništvo
- SKLOP 3 – IZVEDBA POSLOVNIH ZAJTRKOV:
- Izvedba 3 poslovnih zajtrkov za povezovanje podjetnikov in diskutiranje o možnostih ponovnega vstopa v podjetništvo ter iskanja priložnosti.
- SKLOP 4 – IZVEDBA LOKALNIH FOKUSNIH SKUPIN
- Izvedba 3 Lokalnih fokusnih skupin, za povezovanje podjetnikov in podpornih organizacij pri vzpostavitvi modela sodelovanja in dajanja strateških priporočil pri bodočem planiranju strategij.
Podrobnejša specifikacija aktivnosti in terminski plan se sproti dogovori z naročnikom. Izvajalec pri dokumentiranju upošteva CGP projekta, katero mu zagotovi naročnik.
- Izhodišča za pripravo ponudbe
Iz ponudbe naj bodo razvidni naslednji podatki:
- kontakti ponudnika
- predmet ponudbe
- vrednost del brez DDV
- datum veljavnosti ponudbe
Vrednost ponudbe za izvedbo vseh aktivnosti iz druge točke ne sme presegati 17.000 EUR brez DDV oz:
- SKLOP1 – ANALIZA: 5.000,00 EUR
- SKLOP2 – IZVEDBA DOGODKOV: 8.000,00 EUR
- SKLOP3 – IZVEDBA POSLOVNIH ZAJTRKOV: 2.000,00 EUR
- SKLOP4 – IZVEDBA LOKALNIH FOKUSNIH SKUPIN: 2.000,00 EUR
Vsi popusti in rabati morajo biti že vključeni v ponujeno ceno.
- Časovni in finančni okvir
Izvajalec se obveže vse aktivnosti izvesti po dogovoru in sicer:
- SKLOP1 – ANALIZA: Mapiranje podjetniške podpore pri ponovnem zagonu podjetij oziroma podjetništva do 20.10.2018
- SKLOP2 – IZVEDBA DOGODKOV: Izvedba tematskih dogodkov v okviru projekta do 30.6.2021 v skladu s terminskim planom, ki bo podan naknadno.
- SKLOP3 – IZVEDBA POSLOVNIH ZAJTRKOV:
- 1.dogodek do 30.10.2018
- 2.dogodek do 30.4.2019
- 3.dogodek do 30.10.2019
- SKLOP4 – IZVEDBA LOKALNIH FOKUSNIH SKUPIN:
- 1.dogodek do 30.4.2020
- 2.dogodek do 30.10.2020
- 3.dogodek do 30.4.2021
Ponudba mora vključevati vse stroške povezane z izvedbo aktivnosti; stroške poti, ipd.. Naročnik ne sme imeti z izvedbo aktivnosti nobenih dodatnih stroškov, če niso posebej dogovorjeni in naročeni.
- Plačilni pogoji
Pogodba za izvedbo storitve se bo sklenila z najugodnejšim ponudnikom. Plačilo za opravljene storitve bo izvedeno na podlagi izstavljenega računa po izvedbi posameznih točk iz 2.točke tega povabila v sklopu posamezne periode. Račun za posamezno periodo mora biti izdan do:
- Perioda 1 do 31.10.2018
- Perioda 2 do 30.4.2019
- Perioda 3 do 31.10.2019
- Perioda 4 do 30.4.2020
- Perioda 5 do 31.10.2020
- Perioda 6 do 30.6.2021
- Merila za izbor
Izvajalec storitve bo izbran glede na najnižjo ponujeno ceno. Naročnik si pridržuje pravico, da na podlagi prejetih ponudb ne izbere nobenega izvajalca.
- Rok za predložitev in način predložitve ponudbe
Ponudbe na predpisanem (priloženem) obrazcu se predložijo v pisni obliki po pošti na naslov naročnika, osebno oziroma elektronsko na tomaz.zadravec@p-tech.si najkasneje do 14.09.2018 (datum prispetja ponudbe k naročniku). Kontaktna oseba za dodatne informacije: Tomaž Zadravec, e-mail: tomaz.zadravec@p-tech.si
Murska Sobota, 7.9.2018
Priloga:
Comments are closed.