POVABILO K ODDAJI PONUDB ZA IZVEDBO AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA SIO 2018 – 2019: Svetovanje ekspertov za odpravo ovir s specifičnih strokovnih področij
POVABILO K ODDAJI PONUDB ZA IZVEDBO AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA SIO 2018 – 2019: Svetovanje ekspertov za odpravo ovir s specifičnih strokovnih področij
Faza 3: Podpora rasti in razvoju hitrorastočih podjetij, Aktivnost E – Svetovanje ekspertov
- Naročnik povabila
Pomurski tehnološki park d.o.o., Plese 9a, 9000 Murska Sobota, na osnovi spodaj opredeljenih pogojev vabi vse zainteresirane, da na priloženem obrazcu podajo ponudbo za izvedbo storitev in sicer:
- Predmet povabila
Predmet povabila je izvedba svetovanja ekspertov za odpravo ovir pri izvedbi optimizacije delovnega procesa in uvedbI brezpapirnega poslovanja.
Družba Cleangrad d.o.o. si želi optimizirati delovne procese v podjetju z uvedbo sodobnih oblačnih informacijskih rešitev. Cilj optimizacije je prehod na brezpapirno poslovanje in izboljšano učinkovitost posameznih oddelkov v podjetju in njihovo medsebojno sodelovanje, hkrati pa izboljšati kvaliteto informacij.
Delovni proces obsega naslednje oddelke v podjetju:
- Oddelek prodaja in marketing
- Oddelek Izvedba projektov
- Oddelek nabava in priprava dela
- Oddelek proizvodnja
- Oddelek skladišče
Ponudba naj obsega izvedbo naslednjih aktivnosti:
- Priprava posnetka stanja v podjetju
- Koncept uvedbe brezpapirnega poslovanja
- Implementacija portala za vodenje projektov in delovnih nalogov
- Avtomatizacija izračunavanja materialov za naročila
- Optimizacija procesa izračunavanja naročilnih količin materiala dobaviteljem v povezavi z ERP sistemom
- Optimizacija ključnih procesov od nabave do proizvodnje
- Izvedba testiranja
- Izobraževanje uporabnikov
Zahtevani pogoji:
- Izkušnje s pripravo posnetka stanj v podjetjih
- Dokazljive Izkušnje z vpeljavo rešitev na Office365 – SharePoint Online
- Reference izvajalca na podobnih projektih
- Poznavanje proizvodnih podjetij in njihovih delovnih procesov
- Izvajalec mora po zaključku implementacije zagotavljati vzdrževanje sistema
Svetovanec: CLEANGRAD, proizvodnja kovinskih konstrukcij in njihovih delov d.o.o., Prešernova ulica 29, 9240 Ljutomer
Podrobnejša specifikacija aktivnosti in terminski plan se sproti dogovori z naročnikom in svetovancem. Izvajalec pri dokumentiranju upošteva CGP projekta, katero mu zagotovi naročnik.
- Izhodišča za pripravo ponudbe
Iz ponudbe naj bodo razvidni naslednji podatki:
- kontakt ponudnika
- predmet ponudbe
- vrednost ponudbe brez DDV
- rok izvedbe storitev
- veljavnost ponudbe
Vrednost ponudbe za izvedbo vseh aktivnosti iz 2. točke ne sme presegati 16.000 EUR brez DDV. Vsi popusti in rabati morajo biti že vključeni v ponujeno ceno.
- Časovni in finančni okvir
Izvajalec se obveže vse aktivnosti izvesti najkasneje do 20.09.2018. Ponudba mora vključevati vse stroške povezane z izvedbo aktivnosti; stroške poti, ipd. Naročnik ne sme imeti z izvedbo aktivnosti nobenih dodatnih stroškov, če niso posebej dogovorjeni in naročeni.
- Plačilni pogoji
Za izvedbo storitve naročnik sklene pogodbo z izbranim ponudnikom. Plačilo za opravljene storitve bo izvedeno na podlagi izstavljenega računa po vseh opravljenih aktivnostih in po predaji dokumentacije (dnevnik opravljenih ekspertnih svetovanj, obdobna ter zaključno poročilo svetovalca).
- Merila za izbor
Izvajalec storitve bo izbran glede na najnižjo ponujeno ceno. Naročnik si pridržuje pravico, da na podlagi prejetih ponudb ne izbere nobenega izvajalca.
- Rok za predložitev in način predložitve ponudbe
Ponudbe se predložijo na predpisanem obrazcu v pisni obliki po pošti na naslov naročnika, ali osebno oziroma elektronsko na marko@p-tech.si najkasneje do 03.08.2018 (datum prispetja ponudbe k naročniku). Kontaktna oseba za dodatne informacije: Marko Močnik, tel. 02 530 82 00, marko@p-tech.si.
Murska Sobota, 20.07.2018
Pomurski tehnološki park d.o.o.
mag. Marko Močnik, direktor
PRILOGA:
2a_Vzorec_PONUDBA
Comments are closed.