fbpx

“Priprava vsebin za spletna družbena omrežja” – brezplačna spletna delavnica – 16. in 17. november 2021

Vabimo vas na praktično delavnico »Priprava vsebin za spletna družbena omrežja«, kjer se bomo lotili priprave vsebin za trenutno najpogosteje uporabljani omrežji, Facebook in Instagram.

Pisanje besedil in izbor primernih fotografij ali grafik predstavlja velik izziv velikemu številu podjetij, zato bomo odkrivali, kje najti ideje in kako jih potem preoblikovati v objave, ki pritegnejo. Poleg objav bomo spoznavali tudi vsebino zgodb (Story-jev), ki so ravno tako zelo pomembne pri povezovanju s ciljnim občinstvom.

Delavnica se bo odvijala 16. in 17. novembra 2021 od 9. do 13. ure na videokonferenčnem orodju ZOOM.

Udeležba na spletni delavnici je brezplačna, a je potrebna predhodna elektronska prijava najkasneje do 15. novembra 2021. Prijavite se lahko TUKAJ.

Podrobneje o vsebini:

  1. TRENDI VSEBIN ZA SPLETNA DRUŽBENA OMREŽJA V 2021 in 2022

Spremljanje novosti in trendov na področju spletnih družbenih omrežij je zelo pomembno, saj tako točno vemo, kakšne nove vsebine in oblike vsebin lahko ponudimo našim sledilcem ter smo tako vedno aktualni.

 

  1. PISANJE BESEDIL ZA FACEBOOK IN INSTAGRAM

Vsak udeleženec bo pripravil najmanj 3 besedila, torej izhodišča za 3 različne objave. Da nam bo šlo lažje, vas naprošamo, da si že vnaprej zamislite ideje, kaj bi lahko objavili, da boste potem pripravili čim večje število vsebin na sami delavnici.

 

  1. PRIPRAVA SLIK S POMOČJO ORODJA CANVA

Pobrskali bomo po vaših galerijah fotografij in ugotavljali, katere fotografije so dobre za objavo. Poleg tega se bomo lotili priprave slik ali animacij s pomočjo priročnega orodja Canva.com. To lahko uporabite za objave ali story vsebine.

 

  1. NAČRTOVANJE OBJAV za spletna družbena omrežja

Ko bomo pripravili vsebine, se bomo lotili še načrtovanja objav z namenom, da ugotovite, kako si pripraviti načrt za ves mesec in biti konstanten s komunikacijo. Ko enkrat nastavimo večjo količino objav vnaprej, se lažje posvetimo naši dejavnosti.

 

 

O predavateljici

Svoje izkušnje in dobre prakse bo z vami delila strokovnjakinja za digitalni marketing, ga. Monika Horvat. V le 6 letni karieri je sodelovala z več kot 100 podjetji in posamezniki na področju vodenja socialnih omrežij, Facebook in Instagram oglaševanja, e-mail marketinga in brandinga. Monika je preprosto pravi naslov, da dvignete spletni marketing na višjo raven. Zaupajo ji: hummel, Digifot, PrinteeApp, Vital – šola za maserje in terapevte, Nadja Ogrinc in drugi, ki s pomočjo njenih storitev ali mentorskih svetovanj želijo narediti preboj v digitalnem svetu.

 

 

Pomembno!

Prosimo ne pozabite, da se po prijavi na delavnico lotite domače naloge. Premislite o temah vsebin, ki bi jih želeli izpostaviti na Facebooku in Instagramu, napišite osnutke besedil in izberite nekaj fotografij. Vse to boste na delavnici pregledali in preoblikovali v privlačno vsebino.

 

 

Kontaktna oseba za dodatna vprašanja

Marjetka Jakob, T: 02/530 82 32, E-pošta: marjetka@p-tech.si

 

 

Aktivnosti Pomurskega tehnološkega parka, d.o.o. v okviru operacije SIO-P-TECH-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.
Comments are closed.