Sodelovanje in komunikacija zaposlenih z Office 365
VABILO
na brezplačni tematski dogodek v sklopu operacije »SIO 2018 – 2019«
Sodelovanje in komunikacija zaposlenih z Office 365
KDAJ: v torek, 06.11.2018, od 12:00 do 15:00 ure
KJE: Pomurski tehnološki park, d.o.o., Plese 9a, Murska Sobota (sejna soba, 1. nadstropje)
Kadar se podjetja spustijo v analizo procesov vsakodnevnega poslovanja je sodelovanje med zaposlenimi pogosta težava. Pogosto se zgodi, da ima naenkrat več zaposlenih 4 različne verzije istega dokumenta. Le tega se deli preko elektronske pošte, nihče ne ve katera verzija je zadnja, kaj šele, da bi vedeli, kdo je kaj spremenil. Vam zveni znano?
Orodje Microsoft Office 365 ponuja veliko možnosti medsebojnega sodelovanja od skupnega mesta za shranjevanje datotek, do orodja za medsebojno komuniciranje ter možnost soavtorstva istega dokumenta naenkrat:
- SKUPNA RABA DATOTEK
Kako danes sodelujete z vašimi sodelavci? Pošiljate datoteke po elektronski pošti?
- SKUPINSKO SODELOVANJE
Je vaša projektna dokumentacija zbrana na enem mestu, ali razpršena na več mestih?
- HRAMBA DATOTEK V OBLAKU
Ste že kdaj ponesreči izbrisali dokument? Bi radi dostopali do svojih dokumentov iz več različnih naprav?
- SOČASNO UREJANJE DOKUMENTOV
Tudi vi iščete, katera je prava in zadnja verzija ustvarjenega dokumenta?
- SKUPINSKI KLEPET, KONFERENCE IN SESTANKI
Kako pogosto se vozite na druge lokacije in izgubljate dragocen čas zaradi internih sestankov?
Na delavnici boste izvedeli tako v teoriji kot tudi v praksi, na koliko različnih načinov vam orodje Microsoft Office 365 omogoča sodelovanje z zaposlenimi znotraj podjetja. Bodisi, da gre za preprosto deljenje informacij, urejanje istih dokumentov, ali pa konferenčne klice. Na podlagi pridobljenih informacij boste sposobni oceniti, katere rešitve so za vas najbolj primerne.
Predavatelj: Žiga Vuzem iz podjetja COMPAREX, ki je zadolžen za Microsoftov licenčni program storitev v oblaku. Njegova naloga je optimizacija poslovnih procesov pri strankah s pomočjo Microsoftovih rešitev ter vpeljava le teh v vsakdanje poslovanje.
Zaradi omejenega števila mest prosimo za potrditev rezervacije na mail: marjetka@p-tech.si ali na telefonsko številko: 02 530 82 32, najkasneje do ponedeljka, 05.11.2018. Udeleženci boste prejeli link za prenos brezplačne poskusne verzije. Na delavnici pa je zaželjeno, da imate s seboj prenosnike!
Vljudno vabljeni!
Pomurski tehnološki park, d.o.o.
Comments are closed.