fbpx

Kako si zgradite blagovno znamko LER?

Online dogodek, 16. december 2022

V okviru projekta DIH² smo za člane istoimene mreže smo preko spleta organizirali 8. dogodek mreženja. Osrednji motiv dogodka je bil »Kako filozofija DIH² pomaga graditi blagovno znamko LER na regionalni ravni«, ki so najpomembnejši člen za zagotavljanje učinkovite mreže DIH članov.

Ideja te filozofije je, da  mora biti DIH osrednji subjekt v regiji, prepoznan tako med podjetji kot oblikovalci politik. Cilje je namreč, da morajo podjetja vedeti, da LER kot predstavnik DIH, predstavlja pravo osebo za njihove potrebe. Mreža partnerjev projekta DIH² je namreč razvila več orodij in praks, ki jih DIH lahko uporabi za ustvarjanje dinamične in živahne evropske skupnosti. Konkretno je naš sodelavec, Borut Zrim predstavil  svojo pot v vlogi t.i. LER (Lokalni evangelist za robotiko) omrežja DIH² v Sloveniji, kaj je to pomenilo zanj osebno kot tudi za inštitucijo Pomurski tehnološki park /DIH Pametna proizvodnja.

Na dogodku je bilo čez 40 predstavnikov digitalnih vozlišč iz cele Evrope, vključno s Turčijo in Ukrajino.

 

 

 

Comments are closed.